Gisteren noodgedwongen een backup terug moeten lezen in Exchange.
Het probleem wat zich nu voordoet is dat de lokale grootte (en dus inhoudelijk) en de grootte op de Exchangeserver verschillend zijn. Hoe krijg ik dit weer gelijk getrokken?
niemand?
Hoi,
hoe groot is het verschil? Volgens mij zit er altijd wel iets verschil tussen de mailbox en de Outlook cache (bij mij zelfs 70MB op dit moment), maar nog nooit iets gemerkt dat ik data "kwijt" zou zijn. En da's wel heel apart....
GroetjesJaap
Ik heb lokaal ruim 50 MByte meer staan in mijn Outlook, dit is mail die op de server is verdwenen na de restore. Ik kan dit met geen mogelijkheid gelijk trekken
hmmm.... dat zou niet mogen gebeuren natuurlijk. Ik krijg dan het gevoel dat je restore niet goed is gegaan. Met restoren zou natuurlijk een recovery proces gestart moeten worden waarmee aanvullende log files worden gereplayed waardoor alles in de database gezet wordt na de backup.
Als je kan achterhalen om welke mail het gaat zou je via een .PST kunnen proberen.
de restore heeft exact gedaan wat moest. Ik moet nu mijn Outlook op een of andere manier vertellen dat de mail die ik lokaal heb staan ook weer op de Exchangeserver terecht moet komen, en dat lukt niet.
Ik kan voor een enkele gebruiker uiteraard middels pst bestanden alles weer herstellen, maar het gaat nu om alle gebruikers, en dat zijn er ruim 70, dat is niet echt werk waarom ik verlegen zit natuurlijk :D
alles met het handje hersteld was de enige oplossing helaas